Cristina Schmidt
Psihoterapeut, Trainer și Coach

  • Trainer, coach și psihoterapeut cu o activitate de 25 de ani. 16 ani experiență managerială și antreprenorială
  • 16 ani training și programe de dezvoltare a personalului
  • 13 ani coaching
  • Premiul 3 Training Awards Romania în 2010
  • A livrat peste 10.000 ore de training atât în Romania cât și în Asia.
  • Training & coaching pentru Marina Indoneziană
  • A lucrat cu peste 10.000 participanți.
  • A conceput peste 25 teme de training.
  • Profesor Asociat la Facultatea de Psihologie și Științele Educației – Masterat de Coaching

A creat și livrat mai multe programe de training complexe sau unice în cadrul mai multor companii naționale și multinaționale din România și Indonesia. Programele de training au cuprins mai multe teme, printre care: Leadership, Conflict Management, Customer Care, Managementul timpului, Team working, Selling skills, Change Management.

Portofoliul de client pentru care a creat și livrat aceste programe sunt: Coca Cola, Coca Cola HBC, Romtelecom, Cosmote, ORANGE, Groupama, Astra Asigurari, Konig Frankstahl, Bogner Stahl, Indonesian Navy, Euromedia, Betacons, British Council, Natuzzi, Electrica , Prutul, Hilton Athene Palace, Catavencu, ABN Amro, Finansbank, Ropharma, Nufarm Romania

A absolvit programul de Customer Care ,,Up Your Service”, și a livrat pentru clienții Customer Focus – partener Up Your Service (Ron Kaufman).

O echipă de “Customer Care” bine pregătită generează pentru clienții companiei o experiență atât de plăcută încât return-ul acestora este garantat. Rezolvarea problemelor, anticiparea eventualelor situații neplăcute ce pot apărea pe fluxul furnizor – client, capacitatea uimitoare de a gestiona cu succes situații  de criză sunt variabile ce determină succesul unei companii sau dipariția ei de pe piață. Competitivitatea nu ține doar de calitatea produselor și a serviciilor furnizate, ci și de experiența pe care utilizatorul o are cu personalul de asistență.

Acţiunile de „Customer care” au ca principală finalitate recomandarea, aceasta fiind cea mai bună măsură a eficienţei în activitatea întreprinderii.

Acest lucru transformă fundamental priorităţile întreprinderii, transformand-o în cea mai importantă. Dar până la a ajunge la obţinerea recomandării sunt mulţi paşi importanţi de făcut, sunt multe etape şi procese care trebuie îmbunătăţite.

Beneficii participanti

Participantii vor beneficia de:

  • training gratuit
  • cazare
  • masa
  • materiale consumabile si didactice.

Obiectivele acestui training sunt:

  • Creşterea gradului de profesionalism al operatorilor implicaţi în relaţia cu clienţii;
  • Transmiterea unui mesaj eficient în convorbirile avute cu clienţii, astfel încât experiența acestora să fie una cât mai plăcută şi benefică pentru companie;
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare eficientă.
  • Perioada: 15-19 Iulie, Suceava, Complex Zamca.
  • Durată: 40 ore
  • Trainer: Cristina Schmidt

Criteriile de selectie ale participantilor sunt:

  • Persoana are domiciliul in Regiunea de Nord-Est (sau viza de flotant in aceasta regiune), respectiv judetele Iasi, Suceava, Botosani, Neamt, Vaslui, Bacau
  • Persoana este incadrata cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau cu timp partial);
  • Persoana ocupa o pozitie de management, sau prin atributiile pe care le are conform fisei de post, este implicata in asigurarea managementului strategic al intreprinderii respective (manager, director, sef, etc.)
  • Intreprinderea in care activeaza, isi desfasoara activitatea in regiunea de Nord-Est sau are punct de lucru deschis in aceasta regiune.
  • Intreprinderea in care activeaza desfasoara activitati principale sau secundare in domeniile din aceasta lista sau intentioneaza sa-si adapteze activitatea principala sau secundara la aceste sectoare.
  • Persoana isi desfasoara activitatea in domeniile din lista CAEN atasata
  • Persoana are disponibilitatea de a participa la activitatile proiectului
Vezi lista CAEN

Documente necesare

Documentele pe care participantii le vor prezenta pentru inscriere sunt:

  • Formulare tip inscriere in grup tinta
  • Copie dupa CI
  • Copie certificat de nastere
  • Copie certificat de casatorie (doar pentru doamnele ce si-au schimbat numele)
  • Copie Diploma de studii (cel putin licenta)
  • Adeverinta salariat tip
  • Copie Certificat Constatator al firmei angajatoare pentru verificarea codurilor CAEN autorizate ale firmei.
Descarca formular Descarca adeverinta